grapev

ساخت وبلاگ

پس از ورود به زمستان ، بسیاری از خانمها مچ پا را نشان می دهند تا لباس زیبایی بپوشند ، اما تأثیر آن بر روی بدن پایدار است. بنابراین همه باید به گرم نگه داشتن توجه کنند ، گرم نگه داشتن در زمستان بیش از هر چیز دیگری مهم است. در این زمان مهمترین مسئله گرم نگه داشتن بدن است. به مراقبت توجه کنید و آسیب های بدن را کاهش دهید. بدن وقتی سرما بخورد ، مستعد ابتلا به ناراحتی های مختلف است. به خصوص برای خانم هایی که از سلامت ضعیفی برخوردار هستند ، به محض سرماخوردگی ، نه تنها مستعد وخیم شدن وضعیت نیستند بلکه احتمال ایجاد بیماری نیز بیشتر است. بنابراین ، زنان در زمستان برای گرم نگه داشتن بدن خود چه کاری باید انجام دهند؟ خطرات ناشی از سرماخوردگی تصادفی برای بدن چیست؟ بیایید نگاهی به ویرایشگر زیر بیندازیم.

1. ا غذای سرد خداحافظی کنید

خانم ها هیکل بدنی دارند و نباید حریص سرماخوردگی شوند. این مواد غذایی پس از مصرف زیاد غذاهای خام و سرد ، هنگام ورود به بدن ، یانگ چی را مصرف کرده و باعث حمله سرماخوردگی و داخلی به رحم می شوند. درست مثل زمستان ، مقداری سوپ گرم می نوشیم و مقداری غذای گرم می خوریم. بعد از خوردن غذا ، بدن ما گرمتر می شود. و اگر ما غذای سرد بخوریم و نوشیدنی های سرد بنوشیم ، بدن به طور واضح احساس سرما می کند.

بنابراین ، دوستان زن اغلب باید در زندگی روزمره خود غذاهای گرم بخورند. برخی بستنی ها و غذاهای سرد مناسب تابستان برای پاییز و زمستان مناسب نیستند. برای کاهش وزن ، بعضی از دختران از وعده های غذایی صرف نظر می کنند و فقط میوه و سبزیجات می خورند. آنها فکر می کنند این سالم و "سم زدایی" است. در حقیقت ، بسیاری از خربزه ها و میوه ها نیز سرد هستند. اگر معمولاً طبق هرم غذایی غذا بخوریم ، سردی میوه ها و خربزه ها با غذاهای دیگر جبران می شود و به بدن آسیب نمی رساند. اما اگر غذای اصلی باشد ، یا اگر چیز دیگری نخوریم ، شرارت خربزه و میوه ها یانگ چی خودمان را می خورد.

2. بیشتر ورزش کنید

توصیه می شود برای ورزش زودهنگام بیدار شوید و پیاده روی سریع بهترین انتخاب است. آهسته دویدن ، پیاده روی سریع ، پرش از طناب ، دیسکو رقص ، تای چی و ... همه قسمت های بدن را فعال کرده و گردش خون را تقویت می کند. اما بیش از حد ورزش نکنید. ورزش با شدت بالا و تعریق زیاد "یانگ" را تخلیه می کند و نتیجه عکس می دهد. از سرعتی بیشتر از پیاده روی و کندتر از دویدن استفاده کنید.

3. قبل از خواب پاها را با آب داغ خیس کنید

زمستان اینجاست و برخی از تلفن های همراه زنان بسیار سرد می شوند ، حتی اگر جوراب های ضخیم و چکمه های پشمی بپوشند ، باز هم احساس سرما می کنند. شب ها ، اغلب اوقات نیمه شب بیدار می شوم زیرا پاهایم سرد است و مدت زیادی است که بیدار نشده ام. راههای خوابیدن. این اشتباه است و منجر به کمبود خواب می شود ، که برای ترمیم و تنظیم بدن مناسب نیست. مدت زمان طولانی پیری بدن انسان را تسریع می کند و پیری بیشتر خواهد بود.

توصیه می شود که چنین افرادی از آب گرم برای خیساندن پاهای خود قبل از خواب استفاده کنند و گردش خون در پا را از طریق تحریک آب گرم تحریک کنند و در نتیجه گردش خون در بدن را تسریع کنند. به سرعت گرما را به کل بدن منتقل کرده و دست و پاهای سرد را بهبود ببخشید. در این میان ، وقتی پاها را خیس می کنید ، یک بسته داروی چینی یا زنجبیل به آب اضافه کنید و پاها را به هم خیس کنید تا بدن عرق شما بهتر شود.

4- غذاهای پر کالری بیشتر بخورید

کالری بالای بدن برای افزایش سریع دمای پایه بدن است. هوا در زمستان سرد است. برای تهیه سوپ توصیه می شود غذای گرم بیشتری مانند گوشت سگ ، گوشت گاو و گوشت بره مصرف کنید. بعد از پخت ، می توانید گوشت و سوپ را در حالی که گرم است بخورید.

در میان آنها ، بهتر است سوپ درست شود. بعد از خوردن غذا عصبانی شدن آسان نیست همچنین می توانید سوپ داغ بخورید ، که می تواند آب را از داخل بدن برای بدن دوباره پر کند. مقدار زیادی گرما نیز می تواند مستقیماً وارد بدن شود و سپس از طریق گردش خون ، به سرعت به کل بدن برسد ، و بدن را سریع گرم می کند.

5. کمبود کلیه را بهبود ببخشید

هنگامی که زنان دچار کمبود کلیه هستند ، مستعد سرما و دست و پا هستند. در زمستان ، اگر می خواهید دست و پا را بهبود ببخشید ، باید کمبود کلیه را بهبود ببخشید. به عنوان مثال ، به ورزش ادامه دهید ، هر روز بدوید ، دراز بکشید و تمرینات بیشتری انجام دهید که به تغذیه کلیه ها کمک می کند. به عنوان مثال ، به رژیم خود پایبند باشید و غذاهای مقوی کننده کلیه مانند تره ، لوبیای سیاه ، یام ، فیله گوشت خوک و غیره بیشتر بخورید. به عنوان مثال ، کنترل میل جنسی و داشتن رابطه جنسی مکرر ، به منظور جلوگیری از از دست دادن بیش از حد جوهر کلیه و تهدید سلامتی برای کلیه ، ضروری است.

grapev...
ما را در سایت grapev دنبال می کنید

برچسب : سلامتی, نویسنده : grapev grapevoo بازدید : 255 تاريخ : ساعت: 15:59